Wednesday, March 2, 2011

~m.i.S.s U~

Allah tak kan menguji hambaNya melebihi kemampuan hambaNya.

Masuk saja tahun baru 2011, macam-macam parut yang aku dah dpt. 
Parut yang nampak mahupun tak nampak.
Bercakap pasal ujian pula, banyak ujian yang aku dah lalui, termasuklah ujian-ujian pemeriksaan kesihatan..ehe
Tapi agak sedih bila sel-selku yang banyak mati akibat CT scan, x-ray & ultrasound.uhuhuhuhu. 
rasa lemah ja badan, lembik!

dan untuk 2 minggu ni juga, Dr nasihatkan jangan buat aktiviti berat. Dia katea, "JANGAN JOGGING DULU!"
uhuhu...makin tambah sedih...baru ja beli kasut baru untuk jogging, dah kena postpone pula...

+ tu parut yang nampak. 
* parut yang tak nampak? 
+ mesti pasal hati & perasaan kan????
* uhuhu...cam tau-tau ja...

bukan la pasal aku dikhianati oleh pakwe..
tapi insan-insan yang aku anggap "kawan" dan "sumber inspirasi". uhuhu
aku sangat tak suka bila ada orang menjaja cerita aku kat orang lain. 
dan yang paling aku tak boleh terima bila cerita yang dijaja itu sama sekali bercanggah daripada intipati sebenar!

dan, untuk sumua yang dah terjadi, buatkan aku tersangat rindu kat SAFIZA. 
aku yang telah "buang" dia, tapi perlu ke aku "dapatkan" dia balik?? uhuhu....


1 comment:

Cebisan said...

p(^_^)q aja2 fighting!!